tisdag 16 maj 2017

Jag älskar...

Första dagen på denna utmaning!

Det finns så mycket och många jag älskar, men en efterlängtad träff i helgen gör valet enkelt.

Min bästa vän. Sister from another mister. Vapendragare #1. Hon jag delat så otroligt mycket med. En vänskap som grundar sig väldigt mycket på en stund i en bastu, haha!


Att ha henne 40 mil bort är otroligt trist men jag fnissar ofta åt våra interna skämt och knäppa minnen. Kukrockar, flygledartorn, spela fel, nattpromenad utanför Väderstad, lammkött, festeristkryssning, teorilektionerna på Thores, datorsalarna på Kungshöga, dubbeltoa, praktikanten, shrek...

Trots avståndet finns hon alltid där och ord kan inte beskriva vad hon betyder för mig. När vi är gamla och gaggiga kommer jag utmana dig på rullstolsrace, och när den dagen kommer så kommer vi spöka tillsammans. ♥

2 kommentarer:

Days by Johanna sa...

Så fint inlägg till din vän <3

Sofie - Livet på landet med tre små sa...

Vad kul att du också hoppade på utmaningen!